Retourneren

Ongebruikte artikelen, indien mogelijk in originele verpakking, kan je binnen Nederland gratis retourneren binnen de zichttermijn van 30 dagen

Woon je in België of Duitsland? Dan zijn de retourkosten € 6,95. Neem dan contact met ons op, de onderstaande retourmethode geldt alleen voor Nederland.

Je kan je retour aanmelden op de MyParcel track&trace pagina van de verzending van je bestelling. De link zit in de verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Heb je de track&trace link niet meer? Neem dan contact met ons op via telefoon, WhatsApp of e-mail, en je ontvangt de link. Je kan ook gebruik maken van het modelformulier (PDF). Na de retourmelding heb je nog 14 dagen de tijd om het product of de producten terug te sturen.

Als je je retour aanmeldt, zijn er twee methoden om te retourneren:

  1. Met een digitale barcode. Je krijgt een link naar een digitale barcode. Ga met je pakket naar een PostNL locatie in de buurt, en laat de digitale barcode op je telefoon zien. De medewerker scant de barcode en print het retourlabel.
  2. Print zelf het retourlabel, plak deze op de verpakking, en geef het pakket af bij een van de ruim 3500 PostNL servicepunten. Of geef het pakket af aan de PostNL pakketbezorger.

Beide methoden zijn gratis vanuit Nederland. Na ontvangst van je retour (of nadat je heb aangetoond dat het product of de producten zijn teruggezonden) geven we meestal dezelfde werkdag (en in ieder geval binnen 14 dagen) opdracht aan onze betalingsprovider Mollie om je geld terug te storten. Je krijgt hiervan bevestiging. Je ontvangt dan meestal binnen twee werkdagen via Mollie je geld terug. Dit hangt ook af van de betalingsmethode, bij Klarna Betaal later kan het bijvoorbeeld wat langer duren. Als je de hele bestelling retourneert, dan ontvang je ook eventuele verzendkosten terug.

Lukt het niet met die digitale barcode en heb je geen toegang tot een printer? Dan kan je ook op eigen kosten retourneren en krijg je € 3,95 (brievenbuspakketje) of € 4,95 (pakketje) extra vergoed. Schrijf het volgende adres op het pakje en vermeld ergens het bestelnummer: Wilde Wolf, Waatskamp 30, 6035 BV Ospel.

We versturen vaak wat gratis hondensnoepjes bij bestellingen. Als je retourneert mag je deze gewoon houden.

Als je bestelling gratis is verzonden, en door de retour het totaalbedrag onder de grens van gratis verzenden komt te liggen, dan worden de verzendkosten alsnog verrekend.

Heb je een product niet in een zo oorspronkelijk originele staat teruggestuurd? Is het beschadigd of niet compleet? Dan kunnen we het niet als nieuw verkopen. We zullen dan contact opnemen voor een oplossing.

Van gedachten veranderd? Toch een tuigje met een andere kleur? Je kan gewoon zonder problemen gratis retourneren. Wij vinden dat er gewoon bij horen als je online koopt en niet bij een winkel kan terugbrengen.

WILDE WOLF