Retourneren

Ongebruikte artikelen kan je gratis retourneren binnen de zichttermijn van 30 dagen.

Je kan je retour aanmelden op de MyParcel track&trace pagina van de verzending van je bestelling. De link zit in de verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Heb je de track&trace link niet meer? Neem dan contact met ons op via telefoon, WhatsApp of e-mail, en je ontvangt de link.

Als je je retour aanmeldt, zijn er twee methoden om te retourneren:

  1. Met een digitale barcode. Je krijgt een link naar een digitale barcode. Ga met je pakket naar een PostNL locatie in de buurt, en laat de digitale barcode op je telefoon zien. De medewerker scant de barcode en print het retourlabel.
  2. Print zelf het retourlabel, plak deze op de verpakking, en geef het pakket af bij een van de ruim 3500 PostNL servicepunten. Of geef het pakket af aan de PostNL pakketbezorger.

Beide methoden zijn gratis. Na ontvangst van je retour geven we dezelfde dag opdracht aan onze betalingsprovider Mollie om je geld terug te storten. Je krijgt hiervan bevestiging. Je ontvangt dan meestal de volgende werkdag of anders binnen een paar dagen via Mollie je geld terug. Dit hangt ook af van de betalingsmethode, bij Klarna Betaal later kan het bijvoorbeeld wat langer duren. Als je de hele bestelling retourneert, dan ontvang je ook eventuele verzendkosten terug.

Lukt het niet met die digitale barcode en heb je geen toegang tot een printer? Dan kan je ook op eigen kosten retourneren en krijg je € 4,95 extra vergoed. Schrijf het volgende adres op het pakje en vermeld ergens het bestelnummer: Wilde Wolf, Waatskamp 30, 6035 BV Ospel.

Heb je een product niet in de originele staat teruggestuurd? Is het beschadigd of niet compleet of is de verpakking beschadigd? Dan kunnen we het niet als nieuw verkopen en bepalen we aan de hand van de staat wat de waardevermindering is. Dit is maximaal 25%, plus maximaal €5,00 voor de kosten die wij maken om het product opnieuw te verkopen.